Taip pat labai džiaugiamės galėdami atkreipti dėmesį į jūsų paieškos užklausos ironiją ir gautus rezultatus! Jūs tikrai neatsitiktinai užklydote į šį puslapį.
Paieškos sistema, kuria naudojotės, neatsitiktinai iš dangaus parinko šį puslapį ir nusiuntė jus čia, tikėdamasi, kad jis atsakys, kaip veikia SEO optimizavimas. Iš tikrųjų ji naudojo labai sudėtingą algoritmą, kad nustatytų, kuris iš daugiau nei 21 milijono jos indeksuotų puslapių SEO tema būtų tinkamiausias pateikti jums, tikintis geriausiai atsakyti į jūsų klausimą.
Kaip veikia jūsų svetainės SEO?
Naudokitės mūsų nemokamu įrankiu ir apskaičiuokite savo rezultatą per mažiau nei 60 sekundžių.
Kas yra SEO ir kaip veikia SEO?
Užbaikime formalumus (ir atsakykime į jūsų klausimą).
SEO reiškia optimizavimą paieškos sistemoms – tai skaitmeninės rinkodaros strategija, kurioje daugiausia dėmesio skiriama jūsų svetainės buvimui paieškos rezultatuose tokiose paieškos sistemose kaip „Google”. Kai suprasite, kaip veikia SEO, galėsite naudoti įvairias taktikas, kad padidintumėte savo matomumą (arba kiek aukštai užimate vietą) paieškos rezultatuose.
Kokios yra optimizavimo paieškos sistemoms rūšys?
SEO taktiką galite suskirstyti į dvi grupes:
On-page SEO: Visos puslapio SEO strategijos vykdomos jūsų svetainėje.
Nepuslapio SEO: Visos ne puslapio SEO strategijos vykdomos už jūsų svetainės ribų.
Tiek puslapio, tiek ne puslapio SEO siekiama, kad jūsų svetainė būtų draugiškesnė ir patikimesnė naudotojams ir paieškos sistemoms. Kai paieškos sistemų naršyklės mato, kokia draugiška joms ir naudotojams yra jūsų svetainė, padidėja tikimybė, kad jūsų svetainė bus gerai vertinama pagal įvairias paieškas.
Kaip veikia SEO: Trumpas pavyzdys
Kai reikia sužinoti, kaip veikia SEO, dažnai naudinga turėti pavyzdį. Tarkime, turite dvi interneto svetaines: A ir B svetaines.
Svetainė A nėra prisitaikanti, todėl planšetinių kompiuterių ar išmaniųjų telefonų naudotojams bus sunku naršyti ir naudotis svetaine. Tačiau B svetainė yra prisitaikanti, o tai reiškia, kad planšetinių kompiuterių, išmaniųjų telefonų ir stacionariųjų kompiuterių naudotojams ji yra patogesnė.
Du būdai
Paieškos sistemoms lengva nuspręsti, kuri svetainė yra patogesnė: A svetainė.
Žinoma, kaip veikia paieškos sistemos, yra šiek tiek sudėtingiau. Šiandien paieškos sistemos, formuodamos paieškos rezultatus, naudoja daugiau nei 200 skirtingų veiksnių, o tai reiškia, kad jūsų vietą paieškos rezultatuose lemia daugybė skirtingų elementų.
Kodėl paieškos sistemoms rūpi SEO?
Kodėl paieškos sistemai rūpi, ar naudojatės ja, ar kita paieškos sistema? Juk jūs joms nemokate? Teisingai, jūs joms nemokate… bet kažkas kitas moka! Taigi atsakymas į šį klausimą yra toks: joms tai rūpi, nes jos uždirba pinigus iš reklamos.
Puslapis, į kurį patenkate įvedę paieškos užklausą, vadinamas paieškos sistemos rezultatų puslapiu (dar vadinamu SERP). SERP pateikia vadinamuosius „organinius rezultatus” ir „mokamus skelbimus už paspaudimą” (arba PPC). Ekologiški rezultatai yra tie, kuriems įtakos turi SEO, o PPC skelbimai yra mokami.
Negalite mokėti „Google” ar bet kuriai kitai paieškos sistemai už tai, kad užimtų kurią nors poziciją organiniuose rezultatuose.
Tačiau iš puslapyje esančių skelbimų jos uždirba pinigus. Taigi, kuo geresnius rezultatus jie jums pateikia, tuo didesnė tikimybė, kad jūs ir kiti vėl naudositės ta paieškos sistema. Kuo daugiau žmonių naudojasi paieškos sistema, tuo daugiau skelbimų jie gali rodyti ir tuo daugiau pinigų gali uždirbti. Suprantate?
Kodėl verta domėtis, kaip veikia SEO?
galite pasirodyti „Google” paieškos rezultatuose naudodami tikslinius raktažodžius, turinį ir daugialypės terpės elementus
Internetas iš tiesų suteikė mums galimybę pasiekti pasaulį ranka. Paprastai mus skiria ne daugiau kaip keli paspaudimai, kad gautume beveik bet kokią informaciją, kurios galėtume ieškoti. Kai žmonės ieško informacijos, paslaugų, produktų ir pan., jie eina į internetą.
Pabandykite prisiminti akimirką, kai pagalvojote: „Tikrai turėčiau pasidomėti, kaip veikia optimizavimas paieškos sistemoms”.
Tiksliai žinojote, ką daryti: Įėjote į internetą ir ieškojote „kaip veikia SEO”.
Ką tuomet padarėte?
Tikėtina, kad spustelėjote vieną iš kelių pirmųjų rezultatų, bent jau iš pradžių. Jei neradote jūsų lūkesčių neatitinkančios svetainės, tikriausiai paspaudėte mygtuką atgal ir slinkote puslapiu žemyn, kol radote tai, ko ieškojote.
Jei jūsų svetainė nėra tinkamai optimizuota, galima daryti prielaidą, kad pagal firmines paieškos užklausas pateksite tik į pirmąjį puslapį, nors, priklausomai nuo jūsų įmonės pavadinimo, gali būti, kad taip net nėra.
Tai reiškia, kad žmonės, kurie nežino, kad egzistuojate, bet ieško panašaus į jus asmens, niekada jūsų neras, o jūs net neturėsite galimybės jiems pasakyti, kodėl esate geresni už konkurentus.
Tai tiesa: Be SEO atiduodate potencialius klientus.
Gera žinia ta, kad labai palengvinate savo konkurentų, kurie atlieka SEO, darbą. Tikėtina, kad jie jus myli už tai, kad nekovojate.
Taigi, kam rūpi, kaip paieškos sistemos pateikia rezultatus? Jūs tikrai turėtumėte!
Techninis paaiškinimas, kaip veikia SEO
Dabar jau žinote, kodėl paieškos sistemos taip sunkiai dirba, kad pateiktų puikius rezultatus, ir kodėl jums tai turėtų rūpėti, todėl galime šiek tiek išsamiau pakalbėti apie tai, kaip veikia SEO.
Paieškos sistemos turi vorus – ne baisius, o automatizuotus robotus.
Šie vorai renka įvairiausią informaciją apie jūsų svetainę ir ją sudarančius puslapius. Tai leidžia jiems lengvai nustatyti, kada paieškos dalyviui pateikti jūsų svetainės puslapį. Jie renka tokius dalykus kaip puslapio greitis, antraštinės žymos, socialiniai signalai, vidinės nuorodos, atgalinės nuorodos ir pan.
„Google” savo algoritme naudoja daugiau kaip 200 reitingavimo veiksnių, todėl yra daug dalykų, į kuriuos reikia atsižvelgti, ir veiksmų, kurių galima imtis siekiant optimizuoti svetainę. Yra ir puslapio, ir ne puslapio reitingavimo veiksnių, nuo kurių priklauso, kaip gerai jūsų svetainė yra optimizuota, taigi ir kaip gerai ji reitinguojama.
daugiau kaip 200 reitingavimo veiksnių
Puslapyje esantys veiksniai yra būtent tokie, kaip jie skamba: Tai, kas iš tikrųjų yra puslapyje. Tai antraštinės žymos, turinys, svetainės greitis, puslapio URL, paveikslėlių alt žymos, vidinės nuorodos ir kt. Tuo tarpu ne puslapio veiksniai yra beveik visiškai pagrįsti nuorodomis į jūsų svetainę iš kitų svetainių.
Svarbu nepamiršti, kad šie robotai yra automatizuotos kompiuterinės programos, o ne tikri žmonės.
Kaip galite įsivaizduoti, tai reiškia, kad jie turi tam tikrų apribojimų.
Jie negali prieiti prie svetainės taip, kaip jūs ar aš, nes iš tikrųjų jos nemato: jie naršo svetainės kodą. Tai reiškia, kad jie negali matyti paveikslėlių ar vaizdo įrašų, jiems nedaro įspūdžio ryškus dizainas ar garso klipai.
Tiesą sakant, jie net negali suvokti turinio taip, kaip mes!
Kaip pasiekti, kad SEO būtų naudingas jūsų verslui
Sveikiname! Dabar jau žinote, kaip veikia SEO paslaugos . Tačiau kaip padaryti, kad SEO rinkodara veiktų jūsų versle? Sakydami dirbti jums, turime omenyje padėti jūsų įmonei padidinti pozicijas ir srautą bei pajamas internete.
Na, galite pradėti nuo šių išteklių, kuriuos suskirstėme pagal SEO elementus. Peržiūrėkite juos!